اخرضایع


عشق دزد

 پسره میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم.

دختر: خونهداری؟ نه... دختر حرفشو قطع میکنه:

بی ام و داری؟ نه... چقدرحقوق میگیری؟

پسر: حقوق ندارم آخه... دختر: برو گمشو چی فکرکردی

 به من پیشنهاد دادی؟ و میره....... پسر با خودش میگه: من

چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با بنز دارم بی ام و دوست ندارم.

چجوری حقوق بگیرم وقتی مدیر شرکتم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت22:50---22 اسفند 1391
سلام گلم

مرسی که لینکم کردی

وبت حرف نداشت

منم لینکت کردم


arash
ساعت19:20---14 اسفند 1391
سلام خوبی؟وبلاگت حرف ندارم پست هات هم عالین دوست داشتی یه سرم به من بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ 15:24|shirin|